scouter_leker_med_barkbatar_puffbild_600x600

Stöd vår verksamhet

Ditt köp stöttar vår verksamhet.

Medlemsavgiften används för att bland annat köpa in olika material som används på mötena och för att underhålla scoutgården. När du köper dina scoutvaror och Bingolotter genom kåren eller göra dina webbköp via Sponsorhuset går en del tillbaka till oss. Detta gör att vi kan anordna hajker och åka på läger utan att det kostar så mycket för den enskilde scouten. Tack för ditt bidrag!

Vi tar gärna emot din ekonomiska gåva för att vi ska kunna göra mer och bättre barn- och ungdomsverksamhet! Detta gör du enklast genom att betala till vårt bankgiro 5087-2126. Märk gärna din betalning med ”Gåva”.

Vill du köpa något från kåren prata med din ledare eller maila till kåren svenljungascout@gmail.com

När du handlar hos oss betalar du med kort, om du önskar kan du får ett digitalt kvitto skickat till dig.